понеділок, 10 березня 2014 р.

всі все розуміють

... мій блог все більше й більше починає бути схожим на справжній щоденник.
Прилетіла до Штатів.
...Ні. Треба почати з того, як саме долетіла.
Все було добре, окрім Interrogation, що вчинили наді мною в Міннеаполісі.
"Чому я так довго буду тут?"
"Що саме за проект, над яким я працюю?"
"Що я буду робити кожного дня?"
"Коли саме мої клієнти вирішили мене запросити?"
"Чи пов"язано це з подіями в Україні?"
і т.ін.
Що ж, переконавшись, що я таки не біженець, пустили мене в Гренд Репідс (думала вже, що спізнюсь на наступний літак...).
Прилетіла.
Тут усі кажуть одне й те саме: "Як ми раді, що ти тут, а не там"... Гірко чути ці слова, але й дуже приємно усвідомлювати, що люди тут дуже обізнані, не байдужі.
Все розуміють вірно: що Україні ніхто не допоможе (ні США, ні Євро союз, якщо це не буде безпосередньо загрожувати їм).
Розуміють, що Путін не обмежиться Кримом.
Розуміють, що Україна сама не може тягатися з Росією.
Розуміють, що може розгорнутися 3-тя світова - і тоді наша Батьківщина перетвориться на Армагедон....
Але що ж з того, що всі все розуміють?....
Надія тільки на Господа - дай нам, Боже, провадити тихе та мирне життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар