понеділок, 10 червня 2013 р.

Все в останню хвилину

Кожного дня спостерігаю одне й те саме: ми, укрїнці (або ж це властиве всім слов"янам, напевно) робимо все в останню хвилину:
оформлення документів,
платежі за комунальні послуги,
купівля авіа квитків,
реєстрація на події,
і т.і.
А потім - як же ми від цього страждаємо!.. Втрачаємо гроші, нерви, а інколи навіть можливості...
Що ж, так критикуючи цю погану особливість мого народу (безумовно, мова йде не про геть усіх - є й виключення), я з неабиякою гіркотою розумію, що і я така...
Сьогодні така безвідповідальність коштувала мені чималих переживань та витрат. І ця історія ще не скінчилася... Чекаю візу, має бути готова в Пт, а в Сб мені відлітати...
А квитки... буду купувати втричі дорожче, ніж вони б коштували півроку назад...
І що найболючіше в цій історії... що я не змінююсь :( Рік у рік одне й те саме...
І хто мені заважав зробити все завчасно? Ех. Як каже мій мудрий науковий керівник:
" Самый страшный враг человека - его лень".


Немає коментарів:

Дописати коментар