неділю, 30 вересня 2012 р.

Дев'ятий блог пост


Ще змалечку, дивлячись на якісь предмети, я часто уявляла собі фігури людей та тварин. (Думаю, що я не єдина, яка бачить подібне). Я бачила їх у хмарах, у листі на деревах, … навіть на візерунку шпалер. І часто в моїй уяві вимальовувалась історія про цих героїв.

Памятаю фарбу на дверях моєї кімнати, де я бачила лисеня, що згорнувши хвостик, гляділо на мене. Старі шпалери у спальні батьків. Там я чітко уявляла собі два образи: перший – чоловіка з бородою - благородний, завзятий, сміливий; другий – вродливу жінку - зухвала та горда. Чоловік дивився на жінку знизу вгору. Він був закоханий у неї. А вона – поглядала на нього згори вниз, сміялася з його почуттів.  Це були наче герої історичного роману часів Римської імперії. Мені було шкода чоловіка, так і хотілося сказати йому; «Тікай від її чарів». Начебто я напевно знала, що вона згубить його, як Доліла Самсона.

Згадала Кенета Ховинда. Коли він намагався пояснити, де саме Бог, він використав такий приклад. Ми люди, як фігури на аркуші паперу. Це 2Д простір, і фігури можуть бачити тільки одна одну, вони не бачать, наприклад, лампу, яка знаходиться у 3Д вимірі і світить прямо на них. Так і Господь. Він усюди. Він бачить усіх. Так само, як я бачила моїх героїв на шпалерах, він бачить нас. Тільки на відміну від моїх образів, ми – справжні, а Він говорить так, щоб ми почули.

Немає коментарів:

Дописати коментар